ETAPY WSPÓŁPRACY

Każde planowane i realizowane przez nas wydarzenie ma być wyjątkowe i perfekcyjnie opracowane dlatego proponujemy komfortowe dla Państwa warunki współpracy.

Kontakt

Telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia spotkania.

Spotkanie

Na pierwszym spotkaniu, przy kawie zapytamy o Państwa potrzeby, marzenia i oczekiwania. Przedstawimy zasady i formy współpracy.

Oferta

Przygotowanie wstępnej oferty odpowiadającej na Państwa potrzeby. Na spotkaniu (lub e-mailowo) omawiamy i nanosimy ewentualne korekty. Do tego momentu wszystkie nasze działania są bezpłatne i niezobowiązujące.

Umowa

Po akceptacji ofert przygotowujemy umowę. Od tego momentu skupiamy się na realizacji powierzonych nam zadań.

KORZYŚCI
  • do organizacji podchodzimy profesjonalnie i kompleksowo
  • gwarantujemy usługi świadczone na najwyższym poziomie wg spersonalizowanej oferty
  • nasi podwykonawcy są sprawdzeni i spełniają nawet te niecodzienne wymagania
  • stale kontrolujemy budżet aby nie przerósł nieoczekiwanie początkowych ustaleń
  • dysponujemy wiedzą oraz dokładną znajomością rynku z zakresu organizacji eventów i uroczystości
  • nie boimy się oryginalnych pomysłów i rozwiązań wdrażać do realizacji
  • oszczędzamy Państwa czas oraz ograniczamy stres związany z przygotowaniami
  • miejsce, czas oraz formę kontaktu dostosowujemy do Państwa dyspozycyjności
  • gwarantujemy terminową realizację powierzonych zadań oraz powodzenie uroczystości